martes, 29 de octubre de 2013

Joves talents de l’animació europea, sessió de curts a El Meu Primer Verdi

Joves talents de l’animació europea, sessió de curts a El Meu Primer Verdi

Diumenge 3 de novembre 11:30h als Cinemes Verdi Park.

Dins la programació de El Meu Primer Verdi es projectarà un programa combinat d’11 dels millors curts d’escoles d’animació per descobrir el més nou de la creació digital de joves europeus. Pel·lícules d’alta qualitat i sensibilitat fetes amb diferents tècniques d’animació que fascinaran a petits i grans. Sessió de 60 minuts, per a nens i nenes de 6 a 10 anys. Sense diàlegs o pocs diàlegs en francès. Es tracta d’una sessió única dins la programació de tardor.

Què hi trobareu? Tècniques d’animació diferents, protagonistes valents, històries màgiques i molta creativitat.

Info pràctica:

CINES VERDI PARK c/ Torrijos, 49 – Barcelona

Tarifes

El Meu Primer Verdi: 6€ adults i nens.
El Meu Primer Festival: 5,5 € adults i 4 € nens.
 

Estrenes (preus establerts pels Cinemes Verdi amb la posibilitat de venda anticipada)

Podreu participar en sortejos i promocions especials, descarregar-vos fitxes i activitats i ampliar informació sobre totes les sessions a:
www.facebook.com/VerdiKidsBarcelona  ·   www.twitter.com/VerdiKidsBcn

Gràcies per Compartir!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario